pirmdiena, 2014. gada 17. februāris

diena #48

mēģinu atrast sev ideālo tonālo krēmu (fluīdu), esmu tikusi pat līdz Chanel, bet arī tas nav ideāls
Feb 17, 2014

8 komentāri:

  1. no kurienes Tev tādi paraudziņi? :)) Tu negribi pūderi lietot, es agrāk lietoju MaxFactor, tagad Loreal minerālo pūderi. Patīk, ka ir viegls, ar krēmiem man ir "karsti".

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paraudziņus veikalos parasti iedod, kad lielu interesi izrāda un ir daudz jautājumu :D
      ..par pūderi - nez. vismaz senos laikos, ka sman bija - man radīja tādu "biezu" kārtu un nedabīgu toni.... varbūt būs jāpaskatās arī uz tādiem variantiem.
      Man ar tonālie parasti rada tādu "biezu un karstu" sajūtu - tieši tādēļ tik ļoti mekleju kko vieglu un maigu... ne-izteiktu tonālo. Vairāk kā BB krēmu vai tonējošo fluīdu.

      Dzēst
    2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

      Dzēst
  2. Es savukārt balsoju par BB krēmiem - viegls, viegli uzklājas, izlīdzina ādas krāsu, bet nerada iespaidu, ka esi pamatīgi sakrāsojusies. Man šobrīd pie spoguļa stāv visvienkāršākais L'Oreal BB krēms ( http://www.boots.com/en/LOreal-Nude-Magique-BB-Cream_1245131/ ) un ļoti patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ..nu es ar jau saku nosvērties par BB kremiem, bet tieši vakar beidzot kko nopirku - CC krēmu no Clinique - likās, ka mana ada to daudz labāk uzņēma nekā plānoto BB krēmu.
      Pagaidām dikti patīk. :)

      Dzēst
    2. Būs jāizpēta šis variants ar.

      Dzēst
  3. Esi mēģinājusi Madaras tonējošo Moonflower? http://www.madaracosmetics.lv/lv/produkti/87-moon-flower-tonejoss-fluids-50ml.html Ļoti viegls un maigs, un piešķir sejai mirdzumu. Man liekas, ka ikdienai ideāls. Viņiem veikalos noteikti ir arī paraudziņi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. starpcitu, tieši šo produktu visu laiku biju lietojusi, bet gribējās kko pamainīt un atrast varbūt labāku un izskatās, ka atkal esmu atgriezusie pie Madaras, es gan lietoju Sunflower.
      Bet ja - labāku tomēr neko neatradu

      Dzēst